Італійське антимонопольне відомство (AGCM) оштрафувало китайського онлайн-ритейлера Shein на €1 мільйон за введення споживачів в оману щодо екологічності свого одягу. Порушення стосувалися неправдивих та надто загальних заяв про сталий розвиток і переробку. Зокрема в рекламних матеріалах колекції «evoluSHEIN by design», яку позиціювали як екологічно відповідальну.
Про це пише Reuters. Регулятор зазначив, що Shein поширювала повідомлення про сталість, які були «розмитими, перебільшеними або вводили в оману». За словами AGCM, споживачі могли помилково повірити, що речі справді виготовлені з екологічних матеріалів і придатні до переробки, що не відповідає дійсності.
Крім того, італійський регулятор розкритикував кліматичні зобов’язання Shein — зокрема обіцянки зменшити викиди парникових газів на 25% до 2030 року та досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. AGCM наголосило, що такі заяви виглядають суперечливими на тлі зростання викидів компанії у 2023–2024 роках.
Зауважимо – італійський штраф став другим покарання для Shein у Європі за короткий час. Так у липні антимонопольний регулятор Франції оштрафував Shein на €40 мільйонів за порушення правил надання знижок та інші оманливі практики. Річне розслідування охопило тисячі товарів на французькому сайті компанії.

