Іспанська міжнародна фінансова група BBVA провела тестування навичок використання генеративного штучного інтелекту серед свого персоналу для виявлення та навчання талантів використанню великих мовних моделей (LLM). У тестуванні, яке отримало назву DataRally, близько 440 співробітників з багатьох країн перевірять свої навички, розв’язуючи 12 завдань щодо LLM.
Як зазначається у релізі банку, за останні місяці BBVA запустила кілька дослідницьких проєктів, щоб оцінити потенціал генеративного ШІ в підвищенні ефективності організаційних процесів і створенні додаткової доданої вартості для своїх клієнтів, забезпечуючи при цьому максимальну безпеку.
“Щоб розкрити ці нові можливості, важливо виявити та навчити найкращих співробітників використовувати мовні моделі, що лежать в основі цієї технології, і навчити цього. Щоб досягти цього, дисципліна Advanced Analytics та команда BBVA’s GenAI щойно організували змагання DataRally”, – йдеться в повідомленні.
Під час випробувань співробітникам було доручено обробляти кількісну інформацію, знаходити аномалії у фінансових звітах або ідентифікувати, оцінювати та класифікувати рівень задоволеності або незадоволеності вигаданого клієнта на основі його коментарів. Наприкінці кожної контрольної точки учасники отримуватимуть поради, які підказки або команди вони повинні були ввести, щоб успішно виконати завдання.
Переможцями DataRally стали представники глобальної мережі цього іспанського банку. Карлос Гутьєррес, фахівець із даних у галузі глобальних талантів та культури, Джоел де ла Круз, фахівець із даних із групи розробки передової аналітики в BBVA в Іспанії, та Ханс Ідальго, також фахівець із даних у відділі клієнтських рішень у BBVA в Перу, здобули найвищі оцінки за подолання всіх труднощів із найменшою кількістю підказок та у найкоротші терміни.