Фінтех-гігант Intuit, продукти якого включають TurboTax, Mint, Credit Karma, Mailchimp та QuickBooks, нещодавно розширив свою платформу програмних послуг, включивши до неї GenOS, операційну систему для технологій генеративного штучного інтелекту.
Як зазначає компанія, нова операційна система буде поставлятися з набором інструментів, включаючи студію розробника, UX Library, рівень виконання та кілька попередньо вивчених великих мовних моделей (LLM).
Декілька великих компаній нещодавно почали адаптувати сторонні рішення LLM, такі як ChatGPT від OpenAI, для своїх конкретних потреб. Однак Intuit обрала інший підхід, створивши пропрієтарні інструменти та власну платформу розробки та розгортання.
Intuit маловідома своїми продуктами для штучного інтелекту, але її становище лідера галузі дає їй хороші можливості для використання внутрішніх даних для навчання моделей, подібних до ChatGPT. Основною перевагою цього є те, що компанія може вибирати, які дані будуть увімкнені, що дозволяє їй точно налаштовувати свої моделі для фінтеху.
ChatGPT і подібні LLM, такі як Google Bard, зазвичай позиціонуються як звичайні чат-боти, тобто вони призначені для обговорення практично будь-якої теми. Модель від Intuit спеціально навчена на фінансових даних, вважатиметься “вузькою” або цільовою системою.
Повідомляється, що Intuit має багато даних для роботи. Згідно з оголошенням, компанія має 400 000 клієнтських та фінансових атрибутів на малий бізнес, а також 55 000 податкових та фінансових атрибутів на кожного споживача та пов’язана з більш ніж 24 000 фінансовими установами. Завдяки більш ніж 730 мільйонам взаємодій із клієнтами за допомогою ШІ на рік Intuit генерує 58 мільярдів прогнозів машинного навчання на день.
Ще невідомо, як саме Intuit має намір впровадити GenOS, оскільки компанія досі не розкрила жодної конкретної інформації про LLM, яку вона нині розробляє на новій платформі. Однак деякі з основних варіантів використання таких моделей пов’язані з навчанням споживачів та обслуговуванням клієнтів.