Група найбільших фінтех-компаній Канади розпочала громадську кампанію, щоб змусити уряд країни пришвидшити модернізацію відкритого банкінгу та платежів. Кампанію під назвою Choose More координує організація Fintechs Canada, членами якої є Wealthsimple, Borrowell, Flinks, Wise, EQ Bank, Nuvei, Xero Canada та інші.
Як зазначається на сайті проєкту, кампанія має на меті переконати канадців у тому, що відкриті банківські послуги та модернізація платежів можуть покращити їхні особисті фінанси, особливо в часи високої інфляції, та створити більш справедливу фінансову систему.
Вебсайт кампанії підкреслює переваги, які отримає фінансова система Канади завдяки відкритій банківській системі та модернізації платежів, включаючи зниження або скасування “захмарних” банківських комісій для споживачів і малого бізнесу, надання канадцям можливості використовувати свою історію оренди житла для отримання кредитів, а також більший вибір і конкурентні ціни для споживачів і малого бізнесу.
Компанії-учасниці кампанії нарікають на те, що відкритий банкінг ще не доступний в Канаді, попри те, що він доступний в Австралії та Великій Британії. Також ними називаються Мексика, Бразилія, Аргентина та інші країни, які випереджають Канаду у сфері банківських послуг.
Зазначається, що уряд Канади створив консультативний комітет з питань відкритого банкінгу, але не розробив офіційний набір правил і норм, які б дозволили цій моделі повноцінно і безпечно існувати в Канаді. Також стверджується, що сьогоднішня платіжна система Канади “не відповідає інноваціям, що відбуваються в усьому світі, або очікуванням споживачів і бізнесу”.
На думку кампанії, відкритий банкінг має потенціал не лише модернізувати фінансовий сектор і запропонувати зручність для канадців, але й, можливо, навіть знизити вартість життя в Канаді. Проте канадці, зі свого боку, ледве знають про відкритий банкінг як концепцію. Канадське агентство захисту прав споживачів фінансових послуг виявило, що лише 9% канадців чули про відкритий банкінг.