Щоб допомогти українському онлайн-бізнесу в непрості часи, Google оголосив про запуск в Україні Market Finder – безкоштовного сервісу, який допомагає компаніям виходити на нові ринки, шукати нових клієнтів та партнерів, збільшувати експортні продажі онлайн тощо. Він також пропонує безкоштовно посібники, відео та поради, що максимально полегшує для компаній перші кроки на експортному ринку.
Зазначається, що Market Finder буде корисним не тільки компаніям, які думають про вихід на нові ринки і не знають, з чого почати, а й для експортерів з досвідом, які шукають нові шляхи для розвитку свого бізнесу.
Які можливості отримають підприємці?
Market Finder пропонує низку інструментів, що допомагають визначити нові потенційні ринки, отримати інформацію про операції та почати продавати клієнтам у всьому світі:
- Market Finder може створити список нових перспективних цільових ринків для бренду, а також визначити попит на товари або послуги на основі щомісячних пошукових запитів місцевого населення, популярних тенденцій ринку, реального доходу на душу населення, користувачів інтернету й рекомендованої ставки Google Ads.
- Market Finder аналізує використання споживачами інтернету, демографічні дані та наявний дохід, надаючи чіткі показники та цінну інформацію про потенціал зростання ринку.
- Сервіс також допоможе спланувати операції, зокрема щодо локалізації, налаштування платежів, обслуговування клієнтів, а також податкових, юридичних і логістичних операцій та підбору працівників.
- Market Finder допомагає в розробці стратегії міжнародного маркетингу і надає навчальні ресурси з цифрового маркетингу, включаючи створення ефективних кампаній Google Ads.
“Останні місяці ми бачимо, як українці реагують на складні обставини і демонструють не лише бажання вижити, а й вистояти й досягти успіху. Сьогодні для українських компаній як ніколи важливо знаходити нові можливості і шляхи для просування свого бізнесу, зокрема через вихід на нові ринки та пошук клієнтів і партнерів в інших країнах”, – зазначили в Google.