Компанія-техногігант Google оголосила про запуск нової функції електронного підпису (eSignature) у сервісах Google Docs і Google Drive. Поки вона доступна тільки для користувачів Workspace Individual у beta-версії, але згодом її мають розширити для всіх користувачів.
Як зазначається у блозі компанії, нова функція, яка до цього перебувала в обмеженій альфа-версії, призначена для індивідуальних підприємців та малого бізнесу як спосіб легкого отримання та відстеження цифрових підписів прямо в сервісах Google, без друку, ручного підпису, сканування чи надсилання поштою.
У блозі розробників Google було оголошено, що Google полегшує робочий процес електронних підписів, інтегруючи функцію електронних підписів у Google Документи. Це дозволить користувачам вимагати та додавати підписи до офіційних документів безпосередньо в хмарному сервісі.
Що стосується самого електронного підпису, то функція eSignature є полем, яке можна додати до документа. Додаткові опції, включаючи можливість підпису документів кількома користувачами, відправку підписаних документів за межі Workspace та можливість підпису документів у форматі PDF, будуть реалізовані пізніше цього року.
Згідно з наявними даними, можливість використання електронного підпису в Workspace буде розгорнута безплатно для обмеженої кількості користувачів сервісу Google протягом найближчих двох тижнів. У бета-тестуванні нової функції можуть брати участь різні користувачі, якщо їх адміністратори Workspace подадуть відповідну заявку до служби підтримки сервісу.