Компанія Google призупинила понад 39 мільйонів рекламних акаунтів у 2024 році, використовуючи штучний інтелект для боротьби з шахрайством. Такий показник став втричі більшим, ніж попереднього року. Техногігант застосував великі мовні моделі (LLM) та спеціальні сигнали для виявлення підозрілих акаунтів ще до публікації реклами.
Про це пише TechCrunch. Минулого року Google впровадив понад 50 вдосконалень на основі LLM для покращення механізмів безпеки. За словами генерального менеджера з рекламної безпеки Алекса Родрігеса, попри важливість ШІ-моделей, люди все ще залучені до всього процесу. Команда зі 100 експертів працювала над протидією шахрайським оголошенням, що використовують технологію діпфейк.
У США компанія заблокувала 1,8 млрд рекламних оголошень, а в Індії, другій країні за кількістю заблокованих акаунтів, – 2,9 млн акаунтів та видалила 247,4 млн оголошень. Загалом було перевірено понад 8900 нових рекламодавців, пов’язаних з виборами, та видалено 10,7 млн рекламних оголошень щодо виборів.
За рік Google заблокував 5,1 млрд рекламних оголошень та видалив 1,3 млрд сторінок. Порівняно з 2023 роком, коли було заблоковано 5,5 млрд оголошень і видалено 2,1 млрд сторінок, цифри зменшились.
Оскільки масштабні блокування можуть викликати питання щодо справедливості застосування правил, Google наголошує на наявності процесу апеляції з людським переглядом.
Нагадаємо – у лютому Google оголосила про нові скорочення у своїх підрозділах кадрових ресурсів та хмарних технологій у рамках програми оптимізації витрат. Одним із пріоритетів буде подальше скорочення витрат, особливо з огляду на зростаючі інвестиції в інфраструктуру штучного інтелекту у 2025 році, наголосила тоді фінансова директорка Google.