Компанія Google знову відкладає кінець використання сторонніх файлів cookie у своєму браузері Chrome. Оголошення було зроблено напередодні квартальних звітів Google і пильної уваги регуляторів, які стежать за тим, як розгортається вся ця ситуація.
Як зазначає Bloomberg, ще кілька місяців тому пошуковий гігант планував припинити використання сторонніх файлів cookie до середини 2024 року, але тепер Google відклала цей крок мінімум до 2025 року.
Alphabet заявила в блозі, що вона все ще працює з рекламною індустрією та регуляторами (включаючи Управління з питань конкуренції та ринків Сполученого Королівства, яке проводить перевірку практик Google) над цим планом. Google заявила, що сподівається усунути сторонні файли cookie на початку наступного року за умови, що зможе домовитися з регуляторами.
Зазвичай маркетологи використовують ці файли для відстеження активності людей в інтернеті та адаптації реклами відповідно до ініціативи, відомої як Privacy Sandbox.
Рішення Google поступово відмовитися від файлів cookie повторює кроки Apple, яка сколихнула ринок цифрової реклами у 2021 році, обмеживши доступ рекламодавців до даних користувачів у своїй операційній системі. Водночас є занепокоєння, що Google, відмовившись від файлів cookie, може збільшити свою владу на ринку цифрової реклами, де вона вже відіграє домінуючу роль.