Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Google у вересні дозволить рекламу ігор, що використовують NFT

    Google у вересні дозволить рекламу ігор, що використовують NFT

    7 Вересня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Корпорація Google оновила свою політику щодо криптовалют та пов’язаних з ними продуктів та дозволила рекламу ігор на основі блокчейну з використанням NFT з 15 вересня. Ігри можуть дозволяти гравцям купувати внутрішньоігрові предмети, наприклад, віртуальний одяг для персонажів, зброю або броню з кращими характеристиками.

    Як зазначається у повідомленні компанії, починаючи з 15 вересня рекламодавці, які пропонують ігри з використанням NFT, але не рекламують контент, пов’язаний з азартними іграми, можуть рекламувати ці продукти та послуги, якщо вони відповідають вимогам.

    Google заявив, що, як і раніше, не дозволяє рекламу ігор, в яких гравці можуть робити ставки, у тому числі в NFT, в обмін на можливість виграти щось, що має реальну цінність, включаючи інші токени. Також заборонено просування казино, винагорода в яких видається у NFT.

    Крім того, не можна просувати напрямки, де проводяться азартні ігри на реальні гроші. Сюди входить реклама, пов’язана із азартними іграми.

    Google заборонила рекламу криптовалют та пов’язаних з ними продуктів у 2018 році, але пом’якшила свою політику у 2021 році, дозволивши рекламу криптовалютних бірж та гаманців у США за умови реєстрації у фінансових органах та дотримання законодавства.

    За словами Google, оновлена ​​політика спрямована на те, щоб «збалансувати інновації та відповідальну рекламу» у криптовалютній сфері. Рекламодавці, які бажають просувати ігри NFT, повинні подати заявку на сертифікацію у Google та довести, що їхні продукти та послуги не порушують місцевого законодавства у будь-якому регіоні, на який вони націлені.

    Компанія Google попередила, що порушення цієї політики може призвести до призупинення облікового запису рекламодавця. Однак Google не вживатиме цього заходу без попередження за сім днів до можливого призупинення.

    Однак Google, як і раніше, забороняє рекламу первинних пропозицій монет (ICO), децентралізованих фінансових протоколів (DeFi), а також будь-якої реклами, пов’язаної з азартними іграми на криптовалюті або NFT.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНБУ збільшив у шість разів ліміт на фінансові операції політично значущих осіб без пояснення джерела коштів
    Наступна стаття Банки посилюють контроль за підозрілими операціями фізичних осіб

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту