На конференції для розробників Google I/O 2024 компанія представила нову ініціативу, покликану залучити користувачів до взаємодії з вже встановленими на їхніх пристроях додатками, а також з новими. Для цього Google надасть розробникам місце для демонстрації свого контенту в унікальний спосіб.
Як зазначає TechCrunch, нова платформа під назвою Engage SDK допоможе Google розширити свою основну місію — з’єднувати потрібну аудиторію з потрібним контентом у потрібний час. Понад 35 партнерів-розробників, серед яких Spotify, Pinterest, Tumblr, TikTok та Shopify, вже приєдналися до тестування нової пропозиції.
Розробники, які інтегруються з Engage SDK (наразі доступ лише за запрошеннями), зможуть повертати користувачів у свої додатки, демонструючи цікавий контент, акції та пропозиції. Користувачі зможуть одним дотиком запускати повноекранні імерсивні елементи, які висвітлюють та впорядковують найважливіший контент зі встановлених додатків. За допомогою глибоких посилань розробники зможуть направляти користувачів на конкретні сторінки всередині своїх мобільних додатків.
Новий “інтерфейс” Engage буде ексклюзивним для пристроїв Android. Це демонструє, як Google використовує інтеграцію з власною мобільною ОС для створення нових можливостей для розробників і споживачів.
Інтерфейс Engage також рекомендуватиме додатки, які користувач ще не встановив, використовуючи “привабливий контент” з цих додатків. Попередня версія Engage SDK для розробників була запущена під час Google I/O, але споживчий досвід з’явиться пізніше цього року.