Одна з найбільших інвестиційних компаній у США та світі Goldman Sachs розпочинає впровадження ШІ-асистента для своїх працівників. Про це розповів технічний директор компанії Марко Арґенті в інтерв’ю CNBC.
Програма GS AI assistant вже доступна 10 тисячам співробітників банку. До кінця року її планують надати всім офісним працівникам. Спочатку асистент допомагатиме з простими завданнями: підсумовувати та перевіряти електронні листи, перекладати код з однієї мови програмування іншою.
За словами Арґенті, ШІ-асистент використовує технології від провідних розробників, включаючи OpenAI (ChatGPT), Google (Gemini) та Meta (Llama). Банк також розглядає можливість співпраці з Anthropic, Mistral та Cohere.
Марко Арґенті порівняв ШІ-асистента з новим співробітником, який з часом засвоїть корпоративну культуру Goldman Sachs. За його прогнозами, через 3-5 років штучний інтелект зможе мислити подібно до досвідченого працівника банку та самостійно складати детальні плани дій.
Нагадаємо – у жовтні гігант Волл-стріт Morgan Stanley розгорнув новий інструмент на базі генеративного штучного інтелекту – AskResearchGPT, призначений для роботи з масштабною дослідницькою базою банку.