Більшість фінансових установ у США та Великій Британії планують запровадити агентний штучний інтелект для покращення роботи з дотриманням регуляторних вимог. Про це свідчать результати дослідження компанії Fenergo, проведеного серед 90 фахівців з ризиків, комплаєнсу та технологій у банках та інвестиційних компаніях.
Як пише Finextra, 93% опитаних заявили, що планують інтегрувати агентний ШІ протягом найближчих двох років. Ще 6% уже його використовують. Найпопулярніші напрями застосування — виявлення шахрайства, яке назвали пріоритетом понад третина респондентів. Також серед ключових завдань — підтримка процесів KYC (знай свого клієнта) та моніторинг транзакцій.
Впровадження ШІ дозволяє фінансовим установам розраховувати на суттєву економію. Чверть опитаних очікує, що щорічно зможе заощаджувати понад $4 мільйони завдяки скороченню ручної роботи, прискоренню ухвалення рішень і зниженню кількості порушень регуляторних вимог.
Найбільші занепокоєння серед американських компаній викликають питання захисту персональних даних (44%) і регуляторні ризики (36%).
За словами керівника продуктової команди Fenergo Кіта Редмонда, фінансові установи змушені переглядати підхід до комплаєнсу через зростання фінансових злочинів і застарілі процеси. Агентний ШІ він називає розумним і ефективним цифровим асистентом, який дає компаніям змогу підвищити продуктивність, посилити позиції на ринку та краще обслуговувати клієнтів.
Нагадаємо – іспанський банк BBVA надасть понад 100 000 своїх працівників доступ до генеративного штучного інтелекту через інструменти Google Cloud. Йдеться про повномасштабне впровадження Google Workspace з інтеграцією ШІ Gemini.

