Партнерський маркетинг — це один з найефективніших способів просувати бізнес в інтернеті. У світі, де конкуренція стає все жорсткішою. Співпраця з надійною СРА мережею дозволяє онлайн магазинам та платформам зосередитися на своєму продукті/послузі, залишаючи залучення клієнтів професіоналам.
Можливості мережі для рекламодавців
SalesDoubler — це платформа, яка об’єднує рекламодавців та вебмайстрів, створюючи умови для стабільного зростання та взаємовигідної співпраці. Рекламодавці отримують потенційний трафік від 1000+ вебмайстрів, що приводять реальних покупців, які готові придбати продукцію або послугу. SD працює виключно в White hat вертикалях FinTech, E-commerce, Online Services та White Crypto. Найважливіше, що рекламодавець оплачує тільки потрібну дію, тобто те, що або одразу, або в перспективі, може принести прибуток.
Основні цільові дії в системі SalesDoubler:
- CPS – оплата за покупку;
- CPI – оплата за встановлення додатку;
- CPL – оплата за заповнену форму/реєстрація на сайті.
Кожна вертикаль вимагає своїх підходів до роботи з трафіком. У ніші криптовалют ефективними є оглядові сайти та інфлюенсери, які просувають офери через власні канали. В E-commerce – співпраця з кешбек-сервісами, програмами лояльності, промокодними проєктами, вебмайстрами, які працюють із Google Ads, КМС та Facebook. Інфлюенсери також готові працювати за моделлю CPS, генеруючи продажі через свої сторінки.
Усі трафік-джерела попередньо узгоджуються з рекламодавцями, що забезпечує прозорість і надійність співпраці.

З чого розпочати
Запуск оферу для векламодавця в CPA мережі SalesDoubler це простий процес, який складається з кількох кроків.
- Заявка на співпрацю. Заповнення форми на офіційному сайті SalesDoubler.
- Обговорення умов. Узгодження цільової дії, джерел трафіку та ін.
- Фінансові питання. Оформлення договору та узгодження формату оплати.
- Інтеграція офера. Опис програми (банери, мінус-слова, і т.д.)
- Перевірка та старт.
Запуск оферу для рекламодавця в середньому займає від 1 до 4 тижнів. В цей час йде повне узгодження всіх нюансів та умов, які потрібно знати вебмайстру, щоб дати потрібний результат. Відчутні показники рекламодавець може отримати через 3-4 місяці, коли офер буде вже прорекламований і на нього будуть вже підключена певна кількість вебмайстрів. Впродовж цього часу мережа збирає аналітичні дані та пропонує рекомендації для підвищення ефективності. Запуск кампанії — це лише перший крок. Щоб отримати максимальний результат, важливо бути готовими до тестування різних підходів, активної комунікації та гнучкої адаптації до змін у ринку і спільна робота з рекламодавцем дозволяє це зробити.
Підвищуйте продажі разом з SalesDoubler
Партнерський маркетинг стрімко розвивається, відкриваючи нові можливості для бізнесу. Це ефективний інструмент, який допомагає масштабувати продажі, залучати нових клієнтів та оптимізувати витрати на рекламу.
Долучайтеся до світу онлайн-маркетингу з надійним партнером CPA мережею SalesDoubler.