Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі новини»CPA платформа SalesDoubler запрошує рекламодавців до співпраці

    CPA платформа SalesDoubler запрошує рекламодавців до співпраці

    27 Грудня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Партнерський матеріал
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Партнерський маркетинг — це один з найефективніших способів просувати бізнес в інтернеті. У світі, де конкуренція стає все жорсткішою. Співпраця з надійною СРА мережею дозволяє онлайн магазинам та платформам зосередитися на своєму продукті/послузі, залишаючи залучення клієнтів професіоналам.

    Можливості мережі для рекламодавців

    SalesDoubler — це платформа, яка об’єднує рекламодавців та вебмайстрів, створюючи умови для стабільного зростання та взаємовигідної співпраці. Рекламодавці отримують потенційний трафік від 1000+ вебмайстрів, що приводять реальних покупців, які готові придбати продукцію або послугу. SD працює виключно в White hat вертикалях FinTech, E-commerce, Online Services та White Crypto. Найважливіше, що рекламодавець оплачує тільки потрібну дію, тобто те, що або одразу, або в перспективі, може принести прибуток.

    Основні цільові дії в системі SalesDoubler:

    • CPS – оплата за покупку;
    • CPI – оплата за встановлення додатку;
    • CPL – оплата за заповнену форму/реєстрація на сайті.

    Кожна вертикаль вимагає своїх підходів до роботи з трафіком. У ніші криптовалют ефективними є оглядові сайти та інфлюенсери, які просувають офери через власні канали. В E-commerce – співпраця з кешбек-сервісами, програмами лояльності, промокодними проєктами, вебмайстрами, які працюють із Google Ads, КМС та Facebook. Інфлюенсери також готові працювати за моделлю CPS, генеруючи продажі через свої сторінки.

    Усі трафік-джерела попередньо узгоджуються з рекламодавцями, що забезпечує прозорість і надійність співпраці.

    З чого розпочати

    Запуск оферу для векламодавця в CPA мережі SalesDoubler це простий процес, який складається з кількох кроків.

    1. Заявка на співпрацю. Заповнення форми на офіційному сайті SalesDoubler.
    2. Обговорення умов. Узгодження цільової дії, джерел трафіку та ін.
    3. Фінансові питання. Оформлення договору та узгодження формату оплати.
    4. Інтеграція офера. Опис програми (банери, мінус-слова, і т.д.)
    5. Перевірка та старт.

    Запуск оферу для рекламодавця в середньому займає від 1 до 4 тижнів. В цей час йде повне узгодження всіх нюансів та умов, які потрібно знати вебмайстру, щоб дати потрібний результат. Відчутні показники рекламодавець може отримати через 3-4 місяці, коли офер буде вже прорекламований і на нього будуть вже підключена певна кількість вебмайстрів. Впродовж цього часу мережа збирає аналітичні дані та пропонує рекомендації для підвищення ефективності. Запуск кампанії — це лише перший крок. Щоб отримати максимальний результат, важливо бути готовими до тестування різних підходів, активної комунікації та гнучкої адаптації до змін у ринку і спільна робота з рекламодавцем дозволяє це зробити.

    Підвищуйте продажі разом з SalesDoubler

    Партнерський маркетинг стрімко розвивається, відкриваючи нові можливості для бізнесу. Це ефективний інструмент, який допомагає масштабувати продажі, залучати нових клієнтів та оптимізувати витрати на рекламу.

    Долучайтеся до світу онлайн-маркетингу з надійним партнером CPA мережею SalesDoubler.

    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПозичальники ліквідованих банків повернули Фонду гарантування 327 млн грн у листопаді
    Наступна стаття Експерти поставили під сумнів обіцянку Трампа про “американський біткоїн”

    Схожі статті

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Криптобіржа Coinbase анонсувала кредитну картку в партнерстві з American Express з кешбеком у біткоїнах

    13 Червня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Криптобіржа Coinbase анонсувала кредитну картку в партнерстві з American Express з кешбеком у біткоїнах

    13 Червня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту