Citi запустив нове розширення для браузера, покликане допомогти споживачам заощаджувати гроші під час покупок в Інтернеті. Безкоштовний інструмент Citi Shop доступний для власників кредитних карток Citi в США і дозволяє їм знаходити пропозиції та знижки у понад 5 000 онлайн-продавців.
Як зазначається у релізі банку, Citi Shop покликаний подолати бар’єр для споживачів, коли справа доходить до пошуку купонів або промокодів при здійсненні покупок в Інтернеті, зменшивши кількість часу, необхідного для пошуку цих пропозицій.
Інструмент покликаний розв’язати цю проблему шляхом автоматичного пошуку пропозицій та доступних купонів, заощаджуючи споживачам час та гроші. Citi Shop охоплює близько 30 різних категорій, включаючи одяг, косметичні засоби, електроніку, предмети побуту та товари для домашніх тварин, йдеться у повідомленні.
Додавши розширення до сумісного настільного браузера та зареєструвавши свою американську кредитну картку Citi, учасники програми можуть одразу ж почати користуватися інструментом. Здійснюючи покупки онлайн, вони отримуватимуть сповіщення про доступні пропозиції, а будь-які заощадження будуть зараховані на їхню зареєстровану кредитну картку Citi.
Крім економії коштів, Citi Shop дозволяє власникам карток продовжувати отримувати винагороди, такі як бали ThankYou або милі, за свої покупки, якщо вони користуються кредитною карткою Citi з програмою лояльності.
Розширення Citi Shop працює на базі Wildfire Systems, платформи винагород за покупки, в яку Citi інвестував через свій венчурний підрозділ Citi Ventures.