Чорна п’ятниця у листопаді 2025 року суттєво посилила активність онлайн-ритейлу: трафік інтернет-магазинів зріс на 42%, а доходи у доларах — на 33%. Про це йдеться у спільному дослідженні маркетингової компанії Promodo та сервісу eSputnik, пише Forbes-Україна.
За даними аналітиків, активний ріст продажів почався вже 21 листопада. У середньому кількість замовлень збільшилася на 25% порівняно з торішніми показниками, тоді як середній чек змінився незначно — лише на +7% у доларах.
Найбільше зростання виторгу зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%), а також продуктів та алкоголю (+30%). Найефективнішим каналом залучення покупців став платний трафік.
Частка покупок зі смартфонів піднялася до 78% проти 75% роком раніше. Багато брендів вирізняли свої акції власними назвами — «руда», «рожева» чи «жовта» п’ятниця, щоб привернути більше уваги користувачів.
Сезон розпродажів, який стартує на Black Friday, традиційно забезпечує ритейлу до 10% річного доходу.
Нагадаємо, що у США онлайн-продажі у період знижок сягнули рекордних $11,8 млрд — на 9,1% більше, ніж у 2024 році. За даними Adobe Analytics, головним драйвером стали інструменти штучного інтелекту, які спростили пошук знижок і порівняння цін.

