Бюро захисту прав споживачів США (CFPB) розпочало розробку нових правил регулювання цифрових платежів, що здійснюються через Big Tech компанії, а також операцій зі стейблкоїнами та іншими криптовалютами. Про це пише Finextra.
Регулятор звернувся до громадськості за коментарями щодо того, як компанії, що надають фінансові послуги, збирають, використовують та захищають персональні дані споживачів. Попередні дослідження CFPB виявили, що платіжні системи отримують надмірну кількість даних, не обмежуючись інформацією, необхідною для проведення транзакцій.
Особливе занепокоєння викликає можливість поєднання платіжних даних з інформацією про місцеперебування користувачів, їхню активність у соціальних мережах та історію перегляду сайтів. За словами регулятора, такі дані можуть використовуватися для персоналізованого ціноутворення.
Зауважимо – новообраний президент США Дональд Трамп та республіканці в Конгресі планують суттєво обмежити повноваження та фінансування CFPB. Зміни відповідатимуть інтересам банків, кредитних компаній та інших фінансових установ, які критикували CFPB за надмірне регулювання.