Бюро фінансового захисту споживачів США (CFPB) подало позов проти компанії Synapse Financial Technologies, звинувативши її у неналежному поводженні з коштами клієнтів під час процедури банкрутства. Про це пише Finextra.
За даними регулятора, коли Synapse у квітні 2024 року звернулася по захист від кредиторів, значна частина грошей, які компанія переказувала між банками-партнерами, виявилася втраченою. Клієнти не мали доступу до своїх коштів упродовж кількох тижнів, а іноді й місяців.
Банки-партнери заявили, що фактично утримували менше коштів, ніж відображалося у звітності Synapse. Розбіжність склала від 60 до 90 мільйонів доларів. У результаті багато користувачів досі не отримали своїх повних залишків на рахунках.
CFPB планує заборонити Synapse продавати дані клієнтів та накласти штраф. Отримані кошти підуть на компенсацію постраждалим споживачам.
Synapse Financial Technologies працювала як інфраструктурна платформа, що надавала фінтех-компаніям доступ до банківських рахунків і платіжних сервісів через партнерів. Її банкрутство стало одним із найгучніших у секторі фінансових технологій за останні роки, оскільки напряму зачепило кошти звичайних користувачів.

