Бюро патентів і торгових марок США окремими рішеннями, виданими на початку лютого, відхилило заявки компанії OpenAI на товарні знаки “ChatGPT” і “GPT”. OpenAI має можливість оскаржити рішення в Апеляційній раді з питань торговельних марок протягом трьох місяців.
Як зазначається у документації регулятора, якщо рішення залишаться в силі, вони не дозволять компанії захистити своє ексклюзивне використання цих фраз, відкриваючи їх для широкого використання як загальновживаних термінів в індустрії.
“Інтернет-докази свідчать, що “CHAT” означає “синхронний обмін репліками через комп’ютерну мережу”. Крім того, докази також свідчать, що “GPT” – це широко використовувана абревіатура, яка означає “генеративні попередньо навчені трансформатори”, які є моделями нейронних мереж, що “надають програмам можливість створювати людський текст і контент (зображення, музику тощо), а також відповідати на запитання в розмовній манері”, – йдеться в поясненні Бюро патернів.
Наразі правила бренду OpenAI забороняють партнерам і розробникам використовувати “GPT” у назвах своїх продуктів або додатків, “оскільки це вводить в оману кінцевих користувачів”. Однак компанії було відмовлено в державній реєстрації патенту, оскільки заявлене позначення лише описує властивість, функцію або характеристику товарів і послуг заявника.