Британський Payment Systems Regulator (PSR) оприлюднив проміжний звіт за результатами дослідження ринку послуг карткових платіжних систем та процесингу. Згідно з попередніми висновками регулятора, дві найбільші карткові системи Mastercard і Visa не стикаються з ефективною конкуренцією у сфері надання відповідних послуг еквайрам.
Як зазначається у релізі PSR, Mastercard і Visa не мають дієвих конкурентів у сфері основних послуг карткових систем та процесингу. У деяких додаткових послугах конкуренція та вибір обмежені, а альтернативні постачальники не можуть зрівнятися з комплексними рішеннями Mastercard і Visa.
Також регулятор підкреслює, що за останні 5 років Mastercard і Visa підвищили свої тарифи на послуги карткових систем та процесингу більш ніж на 30% у реальному вираженні. При цьому PSR не знайшов доказів відповідного покращення якості обслуговування.
Британські підприємства мають мало альтернатив підвищенню тарифів, оскільки на картки Mastercard і Visa припадає 95% транзакцій з картками, випущеними у країні. Mastercard і Visa надають еквайрам складні та незрозумілі цінові пропозиції, інформація про тарифи важкодоступна, а строки повідомлення про зміни тарифів — недостатні. Еквайри у країні мають дуже обмежені можливості для переговорів щодо тарифів.
PSR розглядає потенційні заходи для покращення прозорості витрат з боку Mastercard і Visa та надання еквайрам і підприємствам чіткішої інформації про надані послуги. Серед можливих заходів зазначається зобов’язання Mastercard і Visa пояснювати та документувати причини зміни цін, а також надавати PSR розширену фінансову звітність для посилення контролю за їхньою діяльністю у Сполученому Королівстві.
Регулятор збирає відгуки зацікавлених сторін щодо звіту, після чого наприкінці року планується опублікування заключного звіту. Якщо висновок про неефективність ринку підтвердиться, PSR проведе консультації щодо впровадження відповідних заходів.