Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Британський Lloyds Bank закликає Meta відповісти за обслуговування двох третин онлайн-шахрайств з покупками у країні

    Британський Lloyds Bank закликає Meta відповісти за обслуговування двох третин онлайн-шахрайств з покупками у країні

    1 Червня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Дослідження британського банку Lloyds Bank показують, що понад дві третини всіх шахрайських дій при покупці повідомляють клієнти на платформах Meta. Установа закликає технологічних гігантів розділити відповідальність за онлайн-шахрайство, яке поширюється на “дикому заході” соціальних мереж Facebook та Instagram.

    Як зазначається на сайті банку, лише цього року шахрайство з покупками, яке розпочиналося у Facebook та Instagram, обійшлося споживачам Великої Британії у понад 27 млн фунтів стерлінгів (еквівалент $33,6 млн).

    Згідно з дослідженням Lloyds Bank, 68% шахрайств із покупками, що становить 40% загальних збитків, починалися з Facebook та Instagram. Кожні сім хвилин хтось стає жертвою на платформах, що належать Meta.

    Шахраї обманом змушують людей платити за неіснуючі товари та послуги, заманюють обіцянками про знижені ціни або речі, які важко знайти. Шахраї часто рекламуються в соціальних мережах.

    Банк виявив, що одяг, кросівки, ігрові приставки та мобільні телефони є одними з найпоширеніших товарів у рекламі шахраїв. Середня сума, яку втрачають жертви шахрайства в галузі, становить приблизно 570 фунтів стерлінгів (еквівалент $710).

    В установі зазначають, що фінансовий сектор відіграє свою роль у боротьбі з шахрайством, і банки були в авангарді зусиль, щоб зупинити шахрайство та повернути кошти тим, хто став жертвою. Водночас реальність така, що майже 80% шахрайств починаються в технологічному секторі.

    Коли жертва досягає точки здійснення платежу через свій банківський рахунок, цей момент дуже важко виявити серед мільярдів справжніх транзакцій, які здійснюються щороку. За даними Lloyds Bank, ознаки шахрайства мають лише з 0,01% усіх швидких платежів (що еквівалентно одній на кожні 10 000 транзакцій), здійснених у Великій Британії. Часто в момент здійснення платежу не відбувається нічого підозрілого, що вказує банку на те, що його клієнта обманюють.

    Там вважають, що платформи, на яких починається переважна більшість шахрайства, не мають стимулів зупиняти його, а покладаються лише на банківський сектор для виявлення шахрайства та надання відшкодувань.

    Банківська група Lloyds закликала технологічні та телекомунікаційні компанії докладати більше зусиль, щоб зупинити шахрайство у зародженні та зіграти свою роль у відшкодуванні коштів жертвам шахрайства, яке відбувається на їхніх платформах.

    Зі свого боку українські банки, торговці та клієнти українських фінансових установ торік зазнали збитків на 481 млн гривень від незаконних дій з платіжними картками. За сумою 94% шахрайств припадає на інтернет, 4% – на торговельну мережу, 2% – на банкомати.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяРегулятори ЄС взялися за грінвошинг, оманливий екомаркетинг у фінансовому секторі
    Наступна стаття Ілон Маск знову став найбагатшою людиною світу

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту