Регулятор платіжних систем Великої Британії (PSR) опублікував оновлення своєї п’ятирічної стратегії, підтверджуючи прихильність до захисту користувачів та розвитку конкуренції в платіжному секторі. Про це пише Finextra.
Регулятор відзначив свої досягнення з моменту впровадження початкового плану у 2022 році. Експерти наголосили на прогресі у впровадженні захисту від шахрайства з авторизованими push-платежами (APP), розвитку відкритого банкінгу та проведенні комплексного перегляду карткових комісій.
Наразі у PSR окреслили три основні напрямки роботи:
- завершення поточних ініціатив із захисту користувачів та розвитку конкуренції;
- співпраця з Банком Англії для вдосконалення системи миттєвих платежів Faster Payments і реформування Pay.U;
- посилення інновацій у платіжних системах для підтримки економічного зростання.
Керуючий директор PSR Девід Гіл визнав прогрес регулятора, особливо у впровадженні провідних світових заходів проти шахрайства з авторизованими push-платежами (APP). Однак він наголосив, що попереду ще багато роботи для забезпечення конкурентоспроможності та інноваційності платіжних систем, які приноситимуть реальну користь користувачам та підтримуватимуть економічне зростання.
Нагадаємо – у вересні минулого року PSR оприлюднив низку важливих рішень щодо захисту споживачів від шахрайства з APP. Тоді регулятор зменшив пропонований поріг обов’язкового відшкодування за шахрайство до £85 000 з попередніх £415 000, хоч місцева Асоціація платіжних систем просила £30 000.