Британські споживачі менше стурбовані закриттям банківських відділень, ніж споживачі в США та Європі. За даними дослідження CRIF, всього 23% британців зацікавлені у відвідуванні банківських відділень, пише Finextra.
Цей показник набагато вищий у Європі та США, де 35% та 38% користувачів, відповідно, все ще вважають наявність фізичного відділення важливим для здійснення фінансових операцій. Саме близька доступність до банківського відділення є важливою для мешканців Європи та США.
Британські споживачі назвали наявність послуг, які відповідають їхнім потребам, найважливішим фактором при виборі банку.
На думку CRIF, результати дослідження свідчать про зміну пріоритетів користувачів з Великої Британії, коли йдеться про роздрібні банківські послуги. Це також відображає той факт, що багато британських банків вже реалізують свою стратегію скорочення фізичних відділень на користь дистанційного або цифрового банкінгу.
У липні Управління з фінансового регулювання і нагляду Великої Британії (FCA) оголосило про нові правила для банків та будівельних товариств. Згідно з новими вимогами, фінансовим установам приписується обов’язок оцінювати рівень доступу до готівки та визначати потребу в додаткових послугах при змінах у місцевих сервісах.