Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    НБУ обмежив діяльність трьох кредитних спілок через порушення нормативів

    9 Липня 2025

    Понад половина людей, які довірилися фінансовим порадам у соцмережах, втратили гроші

    9 Липня 2025

    Майбутнє стейблкоїнів у Європі

    9 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Британські користувачі відмовляються від банківських послуг у фізичних відділеннях

    Британські користувачі відмовляються від банківських послуг у фізичних відділеннях

    24 Вересня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Британські споживачі менше стурбовані закриттям банківських відділень, ніж споживачі в США та Європі. За даними дослідження CRIF, всього 23% британців зацікавлені у відвідуванні банківських відділень, пише Finextra.

    Цей показник набагато вищий у Європі та США, де 35% та 38% користувачів, відповідно, все ще вважають наявність фізичного відділення важливим для здійснення фінансових операцій. Саме близька доступність до банківського відділення є важливою для мешканців Європи та США.

    Британські споживачі назвали наявність послуг, які відповідають їхнім потребам, найважливішим фактором при виборі банку.

    На думку CRIF, результати дослідження свідчать про зміну пріоритетів користувачів з Великої Британії, коли йдеться про роздрібні банківські послуги. Це також відображає той факт, що багато британських банків вже реалізують свою стратегію скорочення фізичних відділень на користь дистанційного або цифрового банкінгу.

    У липні Управління з фінансового регулювання і нагляду Великої Британії (FCA) оголосило про нові правила для банків та будівельних товариств. Згідно з новими вимогами, фінансовим установам приписується обов’язок оцінювати рівень доступу до готівки та визначати потребу в додаткових послугах при змінах у місцевих сервісах.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяКількість біткоїн-мільйонерів зросла на 25% у 2024 році
    Наступна стаття Wise запустила онлайн-інструмент виставлення рахунків для малого бізнесу

    Схожі статті

    НБУ обмежив діяльність трьох кредитних спілок через порушення нормативів

    9 Липня 2025

    Понад половина людей, які довірилися фінансовим порадам у соцмережах, втратили гроші

    9 Липня 2025

    NovaPay подолав позначку в 750 тисяч користувачів

    9 Липня 2025

    Бізнес-спільноти стурбовані непризначенням на посаду нового директора БЕБ

    9 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    НБУ обмежив діяльність трьох кредитних спілок через порушення нормативів

    9 Липня 2025

    Понад половина людей, які довірилися фінансовим порадам у соцмережах, втратили гроші

    9 Липня 2025

    Майбутнє стейблкоїнів у Європі

    9 Липня 2025

    NovaPay подолав позначку в 750 тисяч користувачів

    9 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту