Британська фінансово-технологічна компанія Checkout.com уклала партнерство з Mastercard, щоб надавати віртуальні картки онлайн-агентам з продажу туристичних послуг, а також знизити витрати та підвищити коефіцієнт конверсії.
Як зазначається у релізі партнерства, очікується, що після цього оголошення співпраця надасть клієнтам Checkout.com можливість отримати доступ до оптової програми Mastercard, яка дозволить знизити витрати та підвищити коефіцієнт конверсії.
Крім того, очікується, що співпраця принесе віртуальні картки туристичним агенціям (OTA) та іншим підприємствам туристичного сектору, які використовують картки для здійснення B2B-платежів.
В рамках програми Mastercard Wholesale Program, яка була розроблена з метою зниження витрат туристичного бізнесу завдяки використанню технології віртуальних карток та оптимізованої моделі ціноутворення, клієнти та користувачі Checkout.com матимуть можливість розраховуватися зі своїми постачальниками у простіший та безпечніший спосіб. Крім того, вони також отримають вигоду від вищого рівня конверсії завдяки випуску віртуальних карток.
Обидві компанії продовжать свою спільну стратегію, спрямовану на забезпечення туристичної галузі цифровими платіжними рішеннями, які пропонують загальну покращену гнучкість, прозорість та захист. Клієнти Checkout.com також отримають можливість використовувати нове покоління платіжних рішень для ділових поїздок (B2B).
Крім того, поєднуючи еквайринг та емісію, Checkout.com зосередиться на тому, щоб дозволити турагентам безпечно переходити від отримання транзакцій від клієнтів до оплати постачальникам. Завдяки цій процедурі турагентам не потрібно буде керувати цими двома сторонами свого бізнесу окремо, оскільки цей процес призводив до неефективності та збільшував загальний потенціал помилок. Інтегровані сервіси Checkout.com забезпечать безпечний потік від отримання платежів від клієнтів до виплат постачальникам, роблячи процес більш згуртованим і впорядкованим, одночасно зміцнюючи довіру в екосистемі.