Враховуючи, що у 2021 році понад 100 мільйонів людей у всьому світі використовували криптовалюту, можна з упевненістю сказати, що цифрові монети стали загальноприйнятим способом оплати та інструментом заощаджень. Однак, незважаючи на зростання громадської обізнаності про криптовалюту, багато хто досі скептично ставиться до неї.
У ході дослідження, проведеного компанією Coupon Follow, було опитано 1172 людей, які жодного разу не купували криптовалюту. Причинами цього вони називають нестабільну вартість, обмежене використання криптовалюти та негативний вплив на навколишнє середовище.
Найпоширенішою причиною вагань покупців є загальна відсутність знань про те, що таке криптовалюта і як вона працює – саме так відповіли 42% опитаних. 39% зазначили, що їх бентежать значні коливання вартості більшості криптовалют.
Третьою найбільш поширеною причиною відмови від інвестицій у крипту стало занепокоєння, що криптовалюта в цілому схожа на шахрайство (35%). Найчастіше так зазначають представники покоління бебі-бумерів.
Згідно з результатами дослідження, 18% крипто-скептиків завантажили додатки для обміну криптовалют, але ніколи не інвестували у віртуальні монети. Знову ж таки, причина у відсутності знань про те, як користуватися такою програмою.
Більше чверті респондентів визнали, що хочуть інвестувати в криптовалюту, але просто не знають, як це зробити. 6% опитаних заявили, що готові купити її в найближчому майбутньому.
Змінити скептичний настрій опитаних допомогла б додаткова інформація про переваги інвестування у криптовалюти – так вважають 18%. 16% зважилися б на першу покупку за наявності вищого поточного доходу — найчастіше цю відповідь давали міленіали. Представники покоління Z у свою чергу зацікавлені в державному регулюванні та контролі за ринком з боку правоохоронних органів.