Компанія Rakuten, що оперує месенджером Viber, організувала опитування серед українців стосовно того, чи приймають вони виклики з незнайомих номерів і чи дзвонять у відповідь на пропущений від невідомого номера. Майже 70 тисяч користувачів взяли участь в анкетуванні, що проводилось в офіційному каналі Rakuten Viber Україна.
Як зазначається у результатах опитування, більшість українців (56%) з пересторогою реагують на виклики від невідомих абонентів: 29% в жодному разі не відповідають на дзвінки з незнайомих номерів, а ще 27% — лише тоді, коли чекають на дзвінок від служби доставки, торговця чи інших сервісів. Меншість опитаних (44%) без обмежень приймають виклики від незнайомих контактів.
На питання щодо дій при пропущеному виклику від невідомого контакту більшість респондентів (67%) заявила, що не робитимуть нічого. Близько чверті опитаних відповіли, що спершу перевірять номер у спеціальній програмі (14%) або в інтернеті та месенджерах (9%). Тільки десята частина користувачів (10%) відразу зателефонують у разі пропущеного дзвінка з невідомого номера.