У першому кварталі 2024 року Рада бізнес-омбудсмена отримала 345 звернень від підприємців, що на 8 більше порівняно з попереднім кварталом. З отриманих скарг Раді вдалося успішно закрити 162 справи, допомагаючи бізнесу відстояти свої права у відносинах з державними органами.
Як зазначається у релізі Ради, левова частка проблем, з якими стикаються підприємці, припадає на податкову сферу — 60% від загальної кількості скарг. Блокування податкових накладних, невиконання судових рішень щодо їх реєстрації та включення в переліки ризикових платників залишаються болючими питаннями для бізнесу. На другому та третьому місцях опинилися дії правоохоронних органів (14%) та митні питання (7%).
Завдяки зусиллям Ради бізнес-омбудсмена у першому кварталі 2024 року вдалося заощадити для підприємців 197,2 млн грн.
Рада продовжує наполегливо працювати над розв’язанням системних проблем, з якими стикаються підприємці. Зокрема, установа провела власне розслідування щодо податкових перевірок, які є основним джерелом скарг від бізнесу. Результати дослідження показали, що переважна більшість податкових надходжень (99%+) забезпечується саме шляхом добровільної сплати податків, тоді як частка надходжень від донарахувань за результатами перевірок за останні 6 років не перевищувала 1%.