Національний банк зобов’язав банки забезпечити фізичну та інформаційну доступність щонайменше 50% від загальної кількості їх відокремлених підрозділів у регіоні, щоб сприяти створенню інклюзивного фінансового простору для кожного громадянина України, зокрема ветеранів війни, осіб з інвалідністю та людей старшого віку.
Банки зобов’язані виконати цю вимогу до 1 січня 2025 року.
Також банки мають інформувати клієнтів про місцезнаходження відповідних відділень, їх контактні номери телефонів та графік роботи на головній сторінці свого офіційного вебсайту та його мобільної версії, у мобільному застосунку, через служби клієнтської підтримки, чат-боти та месенджери, у загальнодоступних місцях приміщення тощо.
Фізична доступність відділень забезпечуватиметься з урахуванням відповідних державних стандартів з питань інклюзивності будівель і споруд, інформаційна доступність – шляхом розміщення інформації на вебсайтах, у мобільному застосунку в формі, що дає змогу людям з різними функціональними порушеннями вільно та самостійно ознайомитися з умовами надання фінансових послуг чи користування наявними платіжними пристроями.