Австралійський банк Commonwealth, найбільший банк країни та в усій південній півкулі, запустив нові сервіси у своєму мобільному застосунку. Банк інтегрує сервіс купівлі автомобілів, розроблений у співпраці з цифровим автомобільним маркетплейсом carsales та платформою Vyro, а також сервіс бронювання подорожей, створений у партнерстві з онлайн-турагентством Hopper.
Як зазначається у релізі банку, новий автомобільний сервіс дозволяє шукати, фінансувати та керувати покупкою нового чи вживаного автомобіля. Користувачі Commonwealth отримають доступ до ексклюзивних знижок.
За даними банк, кількість автокредитів CommBank зросла на 29% за останні 12 місяців, а кредити на гібриди та електромобілі — на 45%.
Оновлення застосунку також включає сервіс бронювання подорожей, доступний для понад 6 мільйонів клієнтів CommBank. Він дозволяє шукати, бронювати та оплачувати рейси та готелі, пропонує функції прогнозування цін, автоматичного повернення різниці при зниженні ціни, моніторингу тощо. Клієнти можуть оплачувати подорожі бонусними балами CommBank Awards.
Обидва сервіси інтегровані з програмою лояльності CommBank Yello та кредитними картками банку для додаткових переваг клієнтам.