Франкфуртський регіональний суд постановив, що Apple вводила споживачів в оману, рекламуючи свій смартгодинник Apple Watch як перший CO₂-нейтральний продукт. Позов проти компанії подала екологічна організація Deutsche Umwelthilfe, яка звинуватила технологічного гіганта в обмані користувачів.
Про це пише Reuters. Судді дійшли висновку, що заяви Apple не мали достатнього підґрунтя і суперечили німецькому законодавству про конкуренцію.
Компанія аргументувала свою позицію тим, що компенсує викиди завдяки лісовому проєкту в Парагваї, де висаджує евкаліптові плантації. Втім, орендні угоди для 75% площі, де Apple веде посадки, укладені лише до 2029 року.
Суд визнав, що компанія не може гарантувати довгострокове продовження цього проєкту, а отже — і виконання обіцянки про вуглецеву нейтральність.
Раніше Apple попереджала, що подібні позови можуть знеохотити бізнес до серйозних кліматичних ініціатив. Водночас відомо, що техногігант поступово відмовлятиметься від маркування «carbon neutral» для годинників, аби виконати нові правила ЄС, які набудуть чинності у вересні 2026 року.
Нагадаємо – у липні минулого року Google опублікувала щорічний звіт про вплив на навколишнє середовище. До 2023 року викиди компанії досягли 14,3 млн тонн вуглецевого еквівалента — на 13% більше, порівнюючи з 2022 роком. Google зазначила, що її мета стати вуглецево-нейтральною до 2030 року тепер виглядає “занадто амбітною”.

