Компанія Ant Group, оператор однієї з найбільших платіжних систем Китаю Alipay, представила новий окремий застосунок на основі штучного інтелекту під назвою Zhixiaobao. Сервіс функціонує як віртуальний помічник для виконання щоденних завдань: може допомагати замовляти їжу, викликати таксі та користуватися сторонніми сервісами через текстові чи голосові команди.
Як зазначає South China Morning Post, назва Zhixiaobao є грою слів, пов’язаною з китайською назвою Alipay – Zhifubao. Раніше Zhixiaobao був функцією всередині застосунку Alipay, зосередженою на управлінні фінансами та страхуванні.
Сервіс базується на моделі штучного інтелекту Bailing, розробленій Ant Group. За даними компанії, Bailing вже використовується в понад 500 сценаріях всередині Alipay й охопив понад 100 мільйонів користувачів.
У січні Ant Group створила новий підрозділ NextEvo для керування розробкою своїх ШІ-моделей. Компанія планує запустити два додаткові ШІ-застосунки: Maxiaocai для управління особистими фінансами та другий неназваний застосунок для управління здоров’ям. Ці сервіси у релізі називають частиною зусиль Ant Group з перетворення ШІ на “практичні рішення, орієнтовані на користувача” та “цінні інструменти в повсякденному житті для всіх”.