Китайська фінтех-компанія Ant Group прагне посилити свою глобальну присутність за допомогою цифрової пропозиції Alipay+, яка об’єднує мобільні платіжні додатки по всьому світу.
Як зазначає CNBC, Дуглас Фігін, старший віцепрезидент Ant Group підкреслив, що мандрівники віддають перевагу використанню довірених електронних гаманців своєї країни замість незнайомих іноземних додатків. З огляду на це, Alipay+ пов’язує 88 мільйонів продавців у 57 країнах і регіонах з понад 1,5 мільярдами споживчих рахунків у 25+ електронних гаманцях і банківських додатках.
Вони співпрацюють з такими цифровими платіжними сервісами, як сінгапурський SGQR та південнокорейський ZeroPay. Рання глобальна стратегія Ant, орієнтована на Південно-Східну Азію, передбачала інвестиції в сінгапурську 2C2P та південнокорейську Kakao Pay, які зараз сприяють їхньому міжнародному зростанню.
Компанія також вийшла на ринки, що розвиваються, такі як Шрі-Ланка та Камбоджа. Вона встановила партнерські відносини в Європі, наприклад, з італійськими компаніями Tinaba та Nexi, а також на Близькому Сході через Dubai Duty Free. Вони зосереджені на великих туристичних ринках, таких як Японія, Таїланд і Сінгапур, а також на європейських, латиноамериканських і близькосхідних регіонах, щоб продовжувати розширювати своє торговельне охоплення.
Тим часом аналітики залишаються позитивно налаштованими щодо позиціонування Alibaba як ключового гравця китайської електронної комерції, оскільки вона прагне розвернутися в бік стабільного зростання обсягів транскордонних переказів і збільшення доходів на ринку публічних хмарних сервісів. Аналітики вважають, що Alibaba має привабливу історію розвороту та очікують на подальше відновлення в Китаї для відскоку.