Amazon розгортає у своєму додатку функцію, схожу на TikTok, яка дозволить клієнтам купувати товари безпосередньо зі стрічки фото та відео. Вчора така можливість стала доступною для обраних клієнтів, а в найближчі місяці компанія запустить її по всій території США, повідомляє The Wall Street Journal.
Amazon демонструватиме користувачам безперервну стрічку фотографій і відео з товарами, які клієнти можуть придбати відразу через додаток. Із запуском нового функціоналу компанія ще більше заглиблюється в соціальні покупки та приєднується до Facebook, Google та інших техногігантів, які користуються популярністю формату коротких відео на кшталт TikTok для просування свого e-commerce бізнесу.
“Коротке відео є неймовірно корисним засобом, який допомагає людям відкривати та розуміти продукти”, — зазначив Олівер Месенджер, директор відділу покупок Amazon. “Контент на основі відео справді допомагає клієнтам краще зрозуміти продукт”.
Також представник Amazon зазначив, що новий функціонал має риси соціальної мережі, тож з часом користувачам можуть надати можливість обмінюватися контентом безпосередньо у додатку Amazon.