Компанія Amazon може зіткнутися з розслідуванням щодо порушення антимонопольного законодавства ЄС. Регулятори ЄС перевірять – чи не зловживає Amazon домінуванням власного бренду на своєму маркетплейсі.
Як пише Reuters, американському онлайн-ритейлеру може загрожувати штраф у розмірі до 10% від його глобального річного обороту, якщо його визнають винним у порушенні Закону Європейського Союзу про цифрові ринки (DMA).
Компанія Amazon вже заявила, що дотримується вимог DMA і конструктивно співпрацює з Комісією щодо своїх планів з моменту визначення двох своїх сервісів важливими шлюзами між бізнесом і споживачами, які підпадають під дію нових правил. Закон DMA, який набув чинності минулого року, забороняє Amazon та шести іншим великим технологічним компаніям надавати перевагу їхнім продуктам та послугам на своїх платформах, серед інших вимог.
Європейська комісія, яка діє як антимонопольний орган ЄС, у березні збирала інформацію про те, як Amazon ставиться до продуктів власного бренду в Amazon Store.
Раніше регулятори ЄС оштрафували компанію Meta €798 мільйонів за прив’язку свого сервісу оголошень Facebook Marketplace до соціальної мережі, що визнали зловживанням домінування у рекламі. Це стало першим в історії штрафом американського технологічного гіганта за порушення антимонопольного законодавства ЄС.