Акції Zoom Video Communications Inc. впали приблизно на 90% від свого піку в жовтні 2020 року, оскільки компанія намагається адаптуватися до світу після COVID, повідомляє Reuters.
Зокрема, акції Zoom впали майже на 10% у вівторок після того, як компанія знизила свій річний прогноз продажів і опублікувала найповільніше квартальне зростання.
Компанія, яка стала відомою під час карантину завдяки популярності інструментів для відеоконференцій, намагається знайти нові шляхи розвитку, зосередившись на таких продуктах, як служба хмарних дзвінків Zoom Phone і конференц-хостинг, що пропонує Zoom Rooms.
Однак аналітики кажуть, що до будь-якого повороту в бізнесі ще кілька кварталів, оскільки зростання основного онлайн-підрозділу Zoom сповільнюється, а конкуренція з боку Microsoft Teams, Cisco Webex і Salesforce Slack стає інтенсивнішою.
Операційні витрати компанії зросли на 56% у третьому кварталі, так як вона витрачала більше на розробку продукту та маркетинг.