Майже три чверті випадків шахрайства та витоку даних стосуються ринку e-commerce — здебільшого, це атаки з використанням соціальної інженерії, шкідливих програм та фішингових атак. Дуже поширені цифрові скімінгові атаки, націлені на платформи електронної комерції та інтеграцію стороннього коду.
Про це йдеться у дослідженні команди Visa з міжнародних ризиків, що зосереджене на періоді після пандемії.
“У міру того, як роздрібна торгівля повертається до допандемічного рівня, шахраї знову використовують фізичні магазини як точки вразливості, продовжуючи водночас збагачуватися на електронній комерції, серед іншого, за допомогою шкідливих програм, програм-вимагачів та фішингових атак”, – сказав Пол Фабара, директор з управління ризиками Visa.
Ці атаки проливають світло на необхідність суворих заходів безпеки на вебсайтах продавців та сторінках оплати, гарантуючи, що зовнішній код не буде включений до чутливих середовищ власників карток.
Крім атак на традиційну валюту, зловмисники використовують нові тактики для обману користувачів криптовалюти, зокрема нове шкідливе програмне забезпечення, орієнтоване на гаманці у вигляді розширення браузера для користувачів цифрової валюти, а також інновації у схемах фішингу та соціальної інженерії.
Джерело: Ліга.Tech