У першому півріччі 2022 року чисті збитки провайдера BNPL-послуг Klarna зросли в чотири рази через збільшення кредитних дефолтів, збільшення витрат на персонал та інвестиції в розширення ринку. Про це повідомляє The Guardian.
У листі до акціонерів генеральний директор компанії Себастьян Семятковскі зазначив, що в першій половині 2022 року компанія “працювала в зовсім інших умовах”, оскільки зіткнулася з наслідками вторгнення росії в Україну, економічним спадом і “величезною зміною настроїв інвесторів”.
Виручка Klarna за перше півріччя склала $950 млн, що на 24% більше, ніж у першому півріччі 2021 року, переважно через зростання в США. Проте чисті збитки за цей період склали $581 млн у порівнянні з $141 млн роком раніше.
Фірма заявляє, що втрати були спричинені зростанням кількості неплатежів за позиками та витратами на інтеграцію нещодавно придбаного сайту порівняння цін PriceRunner.
Витрати на персонал також зросли. У травні компанія заявила, що скоротить 10% штату, проте ефект від цього кроку поки що не помітний.
Нагадаємо, в липні 2022 Klarna залучила $800 млн, а її оцінка склала $6,7 млрд – це на 85% менше, ніж рік тому.