Відомий стрімінговий сервіс Spotify запустив сайт для продажу квитків на живі концерти безпосередньо зі своєї платформи замість того, щоб перенаправляти користувачів до партнерів. Новий сайт компанії містить список майбутніх концертів і дозволяє користувачам купувати квитки на них за допомогою дебетової чи кредитної картки. Однак, щоб купувати квитки, користувачам потрібно мати обліковий запис Spotify, повідомляє TechCrunch.
Компанія поки офіційно не оголосила про запуск платформи для продажу квитків, але дизайнер та розробник Кріс Мессіна сьогодні повідомив, що сайт доступний для громадськості.
На головній сторінці сайту перераховані концерти, на які можна забронювати квитки, а в розділі “Мої події” користувачі можуть переглянути свої минулі та заплановані бронювання.
Досі Spotify користувався послугами партнерів для продажу квитків, таких як Ticketmaster і Eventbrite. У юридичному розділі сайту з продажу квитків Spotify сказано, що компанія діє як агент із продажу квитків і бере комісію за бронювання. У ньому також згадується, що Spotify може продавати квитки від імені “третіх сторін, які можуть включати місця проведення заходів, промоутерів заходів, фан-клуби та артистів, а також їхніх агентів з продажу квитків”.