В ході дослідження, проведеного компанією PayPal спільно з порталом PYMNTS було опитано майже 10 000 споживачів в Австралії, Німеччині, Великій Британії та Сполучених Штатах. 72% із них зацікавлені у використанні суперапів, оскільки останні об’єднують безліч різних додатків, каналів та можливостей в одному місці.
90% опитаних споживачів зазначили, що інтегрували б супердодаток у будь-яку сферу свого життя через його зручність. 7 із 10 учасників дослідження цікавляться тим, як повнофункціональний суперап може спростити та оптимізувати цифрову взаємодію в світі.
Найбільше зацікавлені у використанні супердодатків жителі США – на 8-10% більше, ніж респонденти із інших країн. Для порівняння, “трохи” зацікавлені у супердодатках споживачі із Великої Британії – там цей показник за результатами опитування склав 55%.
Читайте також – Що таке суперапи, і чому Ілон Маск і Джек Дорсі дуже зацікавлені в них