Національний банк висловив свою позицію щодо припинення обслуговування клієнтів з України фінтех-компанією Revolut. Регулятор наголосив на готовності до діалогу з Revolut.
Як розповіли в НБУ, Revolut ухвалила рішення припинити надавати послуги та обслуговувати банківські рахунки клієнтів – резидентів України, відкриті через Revolut Bank UAB. Водночас рахунки українців, які проживають та офіційно зареєстровані в країнах Європейської економічної зони, компанія продовжить обслуговувати.
“Компанія “Revolut” повідомляла Національний банк про наміри припинити надавати послуги резидентам України. Ми, як і раніше, відкриті до регуляторного діалогу з компанією “Revolut” та вітаємо будь-яку авторизовану належним чином форму присутності цієї компанії на фінансовому ринку України”, – повідомили в НБУ.
Майбутня модель присутності на українському ринку визначатиметься безпосередньо самою компанією з урахуванням українських регуляторних вимог та переліку послуг, які планується надавати українським споживачам. НБУ обіцяє забезпечити оперативний розгляд пакета документів стосовно авторизації, підготовленого відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо позиції НБУ:
- регулятор підтримує відкриту конкуренцію та розвиток фінансових технологій в Україні;
- Нацбанк зацікавлений в тому, щоб на український ринок приходили великі іноземні гравці, які у своїй діяльності дотримуються норм вітчизняного та європейського законодавств;
- правила єдині для всіх – будь-яка компанія, яка має намір надавати фінансові послуги резидентам України, має пройти процедуру авторизації відповідно до вимог українського законодавства і дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів та рекламу.
Нагадаємо – Revolut повідомила українських клієнтів про закриття їх рахунків з 22 лютого 2026 року. Відповідні повідомлення банк розіслав користувачам у понеділок, посилаючись на місцеві регуляторні вимоги.

