Соціальна мережа Facebook розпочала обмежене тестування нової моделі, за якої користувачі зможуть публікувати лише обмежену кількість зовнішніх посилань. Експеримент може вплинути на те, як користувачі діляться контентом на платформі, пише The Guardain.
Згідно з умовами тесту, користувачі без підписки Meta Verified за £9,99 на місяць, зможуть розміщувати лише два зовнішні лінки на місяць. Обмеження стосуються окремих профілів і сторінок у режимі Professional Mode — інструменті, який використовують контент-креатори для монетизації публікацій.
Новинні організації формально не беруть участі в тесті. Однак медіа побоюються, що скорочення шерінгу з боку аудиторії може вдарити по їхньому трафіку. У 2023 році компанія вже знизила пріоритет новин у стрічці, зробивши ставку на відео та короткий вірусний контент, що призвело до різкого падіння переходів на новинні сайти.
У Meta пояснюють, що обмежене тестування є частиною стратегії з розвитку підписки Meta Verified, вартість якої залежно від тарифу може сягати майже £400 на місяць за профіль. Підписка передбачає додаткові функції, підвищений захист облікового запису та верифікований бейдж.
Раніше Meta оголосила про запуск у Великій Британії платних версій Facebook та Instagram без реклами. Користувачі зможуть обрати між безкоштовним варіантом із таргетованою рекламою або оформити підписку, щоб повністю відмовитися від рекламних оголошень.

