Українська логістична компанія “Нова пошта” впровадила систему контролю роботи відділень на основі штучного інтелекту. Розроблена ШІ-система щоденно фіксує стан відділень та аналізує відповідність корпоративним стандартам.
Про це розповів директор з R&D компанії Євгеній Хоменко під час AI Summit від Forbes-Україна. За його словами, технологія вже дозволила скоротити витрати на ручні перевірки та підвищити якість сервісу.
До запуску системи аудит партнерських відділень здійснювали територіальні менеджери, які зазвичай попереджали про приїзд. Через це фактичні умови, з якими стикаються клієнти, часто не відповідали тому, що бачило керівництво. Новий інструмент має усунути цей розрив і забезпечити регулярний та об’єктивний моніторинг.
Уся мережа відділень обладнана камерами та має відповідати певним стандартам. ШІ щодня робить фото і автоматично перевіряє, чи відповідають вони вимогам “Нової пошти”.
«Де знаходиться наш працівник? Чи у формі він? Чи знаходяться на своїх місцях якісь маркетингові комунікації? Чи не переповнений у нас сміттєвий бак?», – розповів про роботу ШІ Хоменко.
За словами Хоменка, автоматизація дозволила значно скоротити час і ресурси, потрібні для контролю якості, а також підвищила точність оцінки роботи партнерських відділень. Компанія навчає моделі штучного інтелекту формувати рекомендації для покращення взаємодії з партнерами. У окремих випадках співпрацю навіть припинили — ШІ-рішення змогли замінити їхні послуги.
Нагадаємо – “Нова пошта” планує масштабувати роботу в США та створити власну інфраструктуру для доставки українських товарів. Також компанія інвестує близько €10 мільйонів у розвиток своєї мережі в Європі протягом 2025 року.

