У США онлайн-продажі на Black Friday сягнули рекордних $11,8 млрд — на 9,1% більше, ніж у 2024 році. За даними Adobe Analytics, головним драйвером стали інструменти штучного інтелекту, які спростили пошук знижок і порівняння цін.
Про це пише Reuters. Популярними стали вбудовані асистенти від ритейлерів, зокрема Walmart Sparky та Amazon Rufus, які торік ще не працювали. Трафік на сайти американських продавців, згенерований ШІ-агентами, зріс на 805% у річному вимірі.
Споживачі дедалі частіше уникають переповнених магазинів, особливо на тлі стурбованості щодо цін, які зростають через мита та інфляцію. За даними Mastercard SpendingPulse, онлайн-продажі зросли на 10,4%, тоді як офлайн — лише на 1,7%.
Серед найбільш популярних товарів цьогоріч: LEGO, картки Pokemon, консолі Nintendo Switch і PlayStation 5, Apple AirPods та техніка для дому. Водночас Salesforce зафіксувала, що споживачі купують менше одиниць товарів: кількість замовлень скоротилася на 1%, а середня ціна продажу зросла на 7% через тарифи та попит з боку покупців із вищими доходами.
За оцінками Salesforce, ШІ вплинув на формування $14,2 млрд онлайн-продажів у світі, з яких $3 млрд припали на США.
Сильна онлайн-активність, за прогнозами Adobe, створює передумови для рекордного Cyber Monday — очікується, що продажі сьогодні сягнуть $14,2 млрд. Найбільші знижки прогнозують у категоріях електроніки, одягу та комп’ютерів.
Нагадаємо – американці витратили рекордні $10,8 мільярда в онлайн-магазинах під час Чорної п’ятниці у листопаді 2024 року. Тоді гіганти електронної комерції інвестували значні кошти в доставку товарів під час святкового сезону, щоб стимулювати електронну комерцію.

