Google запропонувала внести низку змін у свої рекламні технології. Компанія намагається виконати вимоги Єврокомісії після антимонопольного штрафу майже на €3 млрд.
Як пише Bloomberg, технлогічний гігант дозволить користувачам встановлювати різні мінімальні ціни для учасників торгів у Google Ad Manager. Google також підвищить сумісність своїх рекламних сервісів з інструментами сторонніх компаній.
Втім, у Google заявили, що не погоджуються з рішенням Єврокомісії від вересня: регулятор звинуватив компанію в зловживанні домінуванням на ринку та створенні переваг для власних рекламних бірж. Google підтвердила намір подати апеляцію.
Штраф у €2,95 млрд став другим за величиною антимонопольним покаранням ЄС проти Google. Раніше компанія отримала €4,13 млрд штрафу у справі Android та €2,42 млрд — за порушення на ринку торгових сервісів. Торік суд ЄС скасував ще один штраф — майже €1,5 млрд у справі AdSense.
Зауважимо – раніше також Google звинуватили у незаконному стеженні за користувачами через ШІ Gemini. Позивачі стверджують, що в жовтні підрозділ Alphabet таємно активував Gemini у сервісах Gmail, Chat і Meet.

