Візуальна соціальна мережа та пошукова система Pinterest представила асистента для шопінгу на базі штучного інтелекту, а також оновила свої дошки за допомогою генеративного ШІ, який персоналізує рекомендації та показує продукти, які можна придбати, у режимі реального часу.
Новий помічник Pinterest використовує штучний інтелект, щоб допомогти користувачам знаходити продукти та ідеї, які відповідають їхнім смакам. У компанії заявили, що оновлення призначене для того, щоб зробити Pinterest “більш ефективним”, об’єднавши пошук, персоналізацію та покупки в одному інтерфейсі.
Дошки Pinterest також отримали оновлення на основі генеративного ШІ. Це дозволить підібрати індивідуальні рекомендації на основі активності кожного користувача та збережених пінів. Водночас піни підключаються безпосередньо до сайтів роздрібних торговців, дозволяючи користувачам переходити до покупки, не залишаючи платформу.

