Нещодавнє дослідження PYMNTS Intelligence та Elan Credit Card продемонструвало, що більшість власників карток вважає процес встановлення кредитного ліміту за карткою дуже непрозорим.
Так, майже дві третини опитаних кажуть, що вони мало або взагалі не розуміють, як емітенти приймають рішення щодо схвалення збільшення кредитного ліміту. А третина каже, що принаймні одне рішення за останні три роки було несправедливим.
Аналітики підкреслюють, що такі відчуття власників карток можуть непомітно змінювати їх купівельні звички, лояльність до карток та готовність споживачів залишатися з емітентом своєї картки й надалі.
Серед інших висновків дослідження, проведеного серед 2199 власників карток:
- 4 з 10 власників карток отримали збільшення кредитного ліміту за минулий рік, але 56% цих підвищень відбулися автоматично, без запиту;
- коли ж споживачі брали на себе ініціативу попросити збільшення кредиту, 67% отримували відмову;
- 35% споживачів, яким було відмовлено у збільшенні кредитного ліміту, відчували негативний настрій до свого емітента;
- 31% власників карток, яким було відмовлено, зменшили використання цієї картки, а 19% взагалі припинили її використовувати.

