Федеральне картельне відомство Німеччини (Bundeskartellamt) розпочало розслідування проти китайської торговельної платформи Temu. Регулятор підозрює маркетплейс у спробах впливати на ціноутворення продавців.
Як пише DW, Bundeskartellamt хоче перевірити умови, які Temu встановлює для торговців, а також ставлення компанії до своїх постачальників. Існує підозра, що онлайн-гігант встановлює для торговців неприйнятні вимоги щодо формування цін. На думку регулятора, це може становити серйозну загрозу конкуренції й призвести до подорожчання товарів на інших ринках.
Голова відомства Андреас Мундт повідомив: щомісяця сайт temu.com відвідують понад 100 мільйонів користувачів із європейських ринків, а платформа для німецьких продавців працює вже майже рік. Temu має близько 19,3 мільйона активних користувачів у Німеччині, що становить понад чверть дорослого населення країни.
Розслідування стосується компанії Whaleco Technology Limited — європейського підрозділу Temu, зареєстрованого в Дубліні, Ірландія. Попри відсутність офіційних даних про обсяги торгівлі, експерти оцінюють річний оборот Temu у межах від $30 до $70 мільярдів — утричі або навіть учетверо більше, ніж роком раніше. Швидке зростання компанії пояснюють її агресивним розширенням у Європі та США.
Нагадаємо – у вересні Temu розпочала масштабну цінову кампанію у США, знизивши вартість своїх найпопулярніших товарів у середньому на 18%, а деяких позицій — на 60%. Компанія намагається повернути втрачені позиції після фінансових втрат через митну політику президента Дональда Трампа.
Щоб зменшити залежність від американського ринку, Temu намагається розширювати присутність у Європі, Латинській Америці та Японії. Втім, попри зростання у ЄС, компанія вже стикається з новими фінансовими та регуляторними викликами. Так Євросоюз планує ввести єдину ставку в €2 для раніше безмитних дрібних посилок.

