Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Створення реєстру та питання банківської таємниці: що змінить закон про кредитну історію

    30 Жовтня 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Фінанси для бізнесу «в один клік»: чого насправді хоче український e-commerce

    Фінанси для бізнесу «в один клік»: чого насправді хоче український e-commerce

    9 Жовтня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олексій Рубан, директор з інновацій NovaPay

    Онлайн-продажі ростуть там, де є зручна оплата. Бо як інакше? Якщо людині легко заплатити – вона купить. А бізнесу, щоб рости, потрібні не просто гроші на рахунку, а зручні інструменти: для себе – платежі, кредити, аналітика, для клієнта – класні, інтуїтивно зрозумілі і легкі платіжні рішення. Зростання e-commerce вже неможливе без надійної, швидкої та гнучкої фінансової інфраструктури.

    Український e-commerce зараз на підйомі: у 2024 році покупці витратили онлайн 239 мільярдів гривень, що на чверть більше, ніж у 2023 році. І цей ринок продовжує зростати, попри всі виклики. Бізнеси шукають нові канали продажів – від маркетплейсів і соцмереж до власних сайтів і мобільних застосунків. Серед клієнтів NovaPay – багато підприємців з e-commerce, які користуються післяплатою від NovaPay та послугами Нової пошти. Вже понад 70 тисяч ФОПів відкрили рахунки у NovaPay, і ми регулярно спілкуємось із ними, досліджуємо їхні «болі» та адаптуємо сервіси під реальні потреби. Без зайвих слів: ми знаємо якщо не все, то дуже багато про українських підприємців, тож, ділюсь ключовими інсайтами і з вами.

    Фінансові виклики e-commerce і відповіді на них

    Еквайринг: “боляче” через комісії

    Біль клієнта: Для більшості бізнесів саме розмір комісії стає вирішальним чинником при виборі платіжного партнера. 79% підприємців кажуть, що комісія – головний фактор при виборі платіжного партнера. Для третини висока комісія стає причиною відмови від еквайрингу взагалі.

    Рішення: Важливо, щоб клієнт отримав не просто еквайринг, а готове платіжне рішення для e-commerce. Щоб система сприяла продажам і полегшувала рутину. Наприклад, як в продукті Checkout: покупець вводить лише номер телефону, система сама підтягує його дані, а процес оплати скорочується до 20 секунд замість 1,5 хвилини. Менше кроків значитт більше завершених покупок, бо вища конверсія без додаткових витрат.

    Кредитування клієнтів: те, що збільшує продажі

    Біль клієнта: Лише 22% бізнесів пропонують своїм клієнтам купівлю в кредит. Часто це через невеликий середній чек, технічні складнощі або сумніви у попиті. Проте тенденція очевидна: чим більша компанія, тим частіше вона пропонує клієнтам розстрочку. Якщо серед мікробізнесу це лише 11%, то серед великих гравців – уже 35%.

    Рішення: Коли покупець бачить ціну 15 000 грн, він може відмовитися від покупки. Але якщо йому запропонують товар в розстрочку – по 1 250 грн на 12 місяців, психологічний бар’єр знизиться. І бажано дати різні кредитні продукти: розстрочку, чи купівлю за допомогою кредитної картки, чи навіть посилку в кредит. Головне тут – у фіналі: покупець отримає рішення про кредит за кілька хвилин у застосунку, а продавець одразу всі гроші на рахунок – без ризиків і очікувань. Результат? Середній чек у підприємців зростає на 20–40%.

    Автоматизація та інтеграції: ручна робота забирає час

    Біль клієнта: Бізнеси хочуть автоматизації: інтеграції з CRM/ERP, автозаповнення реквізитів, автоматичної фіскалізації. Без цього доводиться витрачати час і ресурси на важливі, необхідні, але рутинні кроки і – головне – такі, що цілком можна автоматизувати.

    Рішення: Ми помітили, що 65% підприємців відстежують зарахування за договором післяплати через бізнес-кабінет, 60% використовують перекази між власними рахунками, 44% створюють платіжні документи. Для середнього та великого бізнесу критично важлива аналітика надходжень, витрат та контроль лімітів, адже це основа для обґрунтованих фінансових рішень. Тому у застосунку чи фінансовому асистенті важливо мати бізнес-профіль для ФОПів, який розділяє особисті та бізнес-фінанси. Щоб там все було під рукою: платежі, виписки, довіреності, післяплата, аналітика. А бізнес-кабінет дасть глибокий контроль над доходами й витратами, допоможе спланувати розвиток і вести фінанси «в один клік».

    E-commerce зростає там, де є фінансовий партнер, який розуміє специфіку бізнесу. Зручні, справді доречні послуги, класний і сучасний інтерфейс – це не просто рішення, бажання бути в тренді, а відповідь на головні виклики підприємців. Надійний фінансовий партнер сьогодні – це не про «еквайринг за тарифом», а про партнерство, яке допомагає бізнесу продавати більше і масштабуватися швидше.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПідвищення податку для банків може принести бюджету 30 млрд грн у 2026 році – Гетманцев
    Наступна стаття Стартап xAI отримає рекордні $20 млрд на розвиток ШІ за участі Nvidia

    Схожі статті

    Створення реєстру та питання банківської таємниці: що змінить закон про кредитну історію

    30 Жовтня 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025

    Мінрозвитку ініціювало 99 інвестиційних програм у Єдиному проєктному портфелі

    29 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 202501 Хв читання

    Сингапурський банк DBS і американський Goldman Sachs оголосили про завершення першої в історії позабіржової (OTC)…

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025

    Український фонд стартапів профінансував 57 проєктів на $2 млн

    30 Жовтня 2025

    Мінрозвитку ініціювало 99 інвестиційних програм у Єдиному проєктному портфелі

    29 Жовтня 2025
    Останні по темі

    Створення реєстру та питання банківської таємниці: що змінить закон про кредитну історію

    30 Жовтня 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту