Китайська торговельна платформа Temu розпочала масштабну цінову кампанію у США, знизивши вартість своїх найпопулярніших товарів у середньому на 18%, а деяких позицій — на 60%. Компанія намагається повернути втрачені позиції після фінансових втрат через митну політику президента Дональда Трампа.
Як передає Bloomberg, принаймні 20 бестселерів платформи значно подешевшали порівняно з кінцем квітня. Водночас Temu припинила стягувати з покупців імпортні збори, які раніше інколи перевищували вартість самих товарів.
Зараз компанія активізувала рекламну кампанію в Америці, збільшивши кількість нових оголошень до кількох тисяч на день – це все ще менше піку до введення мит, коли платформа розміщувала понад 20 000 реклам щодня. Temu також закликає продавців знижувати ціни в обмін на кращі позиції в додатку та готуватися до святкового сезону з агресивними знижками.
Зауважимо – щоб зменшити залежність від американського ринку, Temu намагається розширювати присутність у Європі, Латинській Америці та Японії. Втім, попри зростання у ЄС, компанія вже стикається з новими фінансовими та регуляторними викликами. Так Євросоюз планує ввести єдину ставку в €2 для раніше безмитних дрібних посилок.

