Китайська PDD Holdings Inc., власник маркетплейсу Temu, відзвітувала про зростання доходів у другому кварталі 2025 року. Компанія отримала близько 104 млрд юанів ($14,5 млрд) виручки — на 7% більше, ніж торік.
Хоча це найповільніший темп зростання за останні роки, результат виявився кращим за очікування аналітиків. Чистий прибуток знизився на 4%, проте скоригований операційний прибуток перевищив прогнози завдяки нижчим витратам на маркетинг, пише Bloomberg.
Водночас бізнес Temu в США переживає суттєвий спад. Після запровадження високих мит у США маркетплейс втратив до 46% активних користувачів за період із квітня по червень.
Щоб зменшити залежність від американського ринку, Temu намагається розширювати присутність у Європі, Латинській Америці та Японії. Втім, попри зростання у ЄС, компанія вже стикається з новими фінансовими та регуляторними викликами. Так Євросоюз планує ввести єдину ставку в €2 для раніше безмитних дрібних посилок.
Також Європейська комісія заявила, що китайський онлайн-маркетплейс Temu порушує правила ЄС, які мають запобігати продажу незаконних товарів на цифрових платформах. Оцінку ризиків Temu визнали недостатньою, адже компанія базувалася лише на загальних даних про галузь, а не на специфіці власної платформи. Компанії загрожує штраф до 6% від річного глобального обороту та обов’язкові заходи для виправлення ситуації.

