Український єдиноріг Grammarly, який протягом 16 років був відомий як сервіс для для перевірки і виправлення письмової англійської, до кінця 2025 року отримає нову назву. Про це повідомив новий генеральний директор компанії Шишир Меротра в інтерв’ю Forbes Ukraine.
Нову назву компанії вже обрали, але поки не готові її оголошувати. Ребрендинг Grammarly відбувається в рамках масштабної трансформації єдинорога з монопродуктової компанії на мультипродуктову екосистему штучного інтелекту.
Компанія перетворюється на платформу ШІ-агентів, які працюватимуть безпосередньо в тих застосунках, де користувачі проводять свій час (Google Docs, Gmail, Slack та мобільні додатки). Меротра пояснює, що для зміни зовнішнього сприйняття доведеться змінити позиціонування, щоб люди розуміли — Grammarly стане лише одним з агентів на більшій платформі з багатьма іншими інструментами.
Найбільша частина роботи над новими ШІ-агентами відбувається в київському офісі компанії. Меротра зазначає, що зараз Grammarly готує зміни в основному користувацькому досвіді, а пізніше представить масштабні оновлення, які розширять функціональність далеко за межі звичайної перевірки правопису. Платформу також планують відкрити для інших розробників, щоб вони могли створювати власні інструменти та взаємодіяти з кінцевими користувачами через цю екосистему.
Шишир Меротра очолив керівництво компанією після того, як у грудні 2024 року Grammarly придбала його стартап Coda — розробника хмарного багатокористувацького редактора документів. Окрім того, у липні цього року компанія купила Superhuman, який створює ШІ-інструмент для електронної пошти.

